ANAK TERTARIK NAK JADI YOUTUBER?

Mak abah ada anak-anak yang berusia 7 tahun hingga 17 tahun yang suka bervlog dan suka bercakap di hadapan kamera? Paling tidak pun, suka tonton video-video di Youtube?

Tapi risau kalau-kalau anak-anak terikut trend online yang bukan-bukan yang pening kepala mak abah fikir macam mana nak elak anak-anak daripada terikut. Ya betul bukan semua tak elok, tapi kebanyakannya akan buat mak abah geleng kepala tengok apa yang anak-anak belajar saban hari daripada video-video di Youtube.

Anak-anak ni makin dihalang makin dibuat. Jadi alang-alang dah suka dengan video di Youtube, apa kata kita dedahkan mereka dengan teknologi tu? Tapi mak abah tak tahu dan tak ada masa nak ajar anak macam mana nak buat video. Macam mana tu?

Mak abah jangan risau, sebab sekarang AMPAC dah ada platform khas untuk bantu! AMPAC Cyber Dai’ dibina khas untuk mengetengahkan bakat anak-anak yang suka bercakap di hadapan kamera. Daripada cakap yang bukan-bukan, apa kata kita ubah kepada nasihat dan tauladan. Dapat asah bakat, pahala pon dapat.

kelas zoom 5

Sesi kelas bersama Mentor

youtube acd 1

channel Youtube AMPAC Cyber Dai

youtube acd 3

youtube acd 4

Misi adik-adik yang telah diupload di Youtube

testimoni cyber dai 2

Testimoni daripada ibu bapatestimoni cyber dai 1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *